Marketing eszközei: hivatottak arra, hogy a termékét szolgáltatását népszerűsítsék, a fogyasztók felhasználók igényét felkeltsék.
Jelen gazdasági környezetben mindenki célja, hogy valós profitot termeljen azon kiadása is melynek keretei egyre szűkebbé válnak. Egyedinek, úttörőnek lenni, ötvözni a hagyományokat (rutinokat) az újdonságokkal, megújulni és kívülről látni, tekinteni e szegmenst olyan elvárás melyhez több szakma ötvözése vagy partneri viszonyban levő külsősök bevonása elengedhetetlen.
Legyen ez szórólap, plakát, matrica, display, nyomtatvány, padlómatrica, roll-up, meghívó, akciós kiadvány, termékkatalógus, termékdoboz, naptár, termék és ár megjelenítő, kiemelésre szolgáló POS, kirakat matrica, molinó, belépető kapu dekor, stb.
Irodai felhasználású eszközei: akár belső akár külső használatú jellemzi Önt és cégét partnerei előtt, arculatot és megjelenést biztosít.
Ezen termékek külleme a partnerei felé olyan, mint az emberek ruházata, vagyis az első benyomás.
Legyen ez levélpapír, névjegy, boríték, matrica, felírótömb, toll, tároló dossziék, naptárak, post-it, stb.